Pirmą kartą šioje svetainėje? Užsiregistruokite


Slaptažodžio priminimas
Titulinis > Vadovėlių komplektai > Technologijos > Mityba. Tekstilė 5-6

Mityba. Tekstilė 5-6

Mityba. Tekstilė 5-6

Autorius: Alvyda Pacevičiūtė, Nijolė Jucienė, Regina Vaitkevičienė, Virginija Šiaulienė, Aurelija Buračienė, Marius Narvilas
Dalykas: Technologijos
Klasė: 5 klasė

Vadovėlio MITYBA IR TEKSTILĖ komplektą V-VI klasei sudaro:

      Skaityti vadovėlio ištrauką (spauskite čia.)

  • Mokytojo knyga 

Jei norite įsigyti vadovėlį ar mokytojo knygą, spauskite čia.

 

Technologijų vadovėlis V-VI klasei yra reikšmingas ne tik todėl, kad leidžiamas po kelerių metų pertraukos, bet ir todėl, kad jis parengtas naujoviškai, orientuojant mokinius pirmiausia į projektinę veiklą, skatinant jų kūrybiškumą bei gebėjimą savarankiškai ugdytis technologinius pasiekimus.

Vadovėlis skirtas mitybai ir tekstilei. Jisatitinka technologinio ugdymo krypties kaitą nuo amatinio prie projektinio tipo, nes pateikta medžiaga skatina mokinį ne tik gaminti, bet ir kurti.  Vadovėlių skyrių pradžioje pateikiami klausimai „Ką sužinosiu? Ko išmoksiu? Kaip to galėsiu išmokti? Kur tai galėsiu pritaikyti?" padės mokiniui susikoncentruoti, rasti reikiamos informacijos ir kt.

Visiškai naujas skyrius Dizainas ir ergonomika. Tokios tematikos ankstesniuose technologijų vadovėliuose nebuvo, tai nauja, praktiška ir aktualu šiuolaikiniame gyvenime. Jis labai svarbus siekiant ugdyti mokinių projektavimo gebėjimus. Pateikiama daugiau ar mažiau savarankiškų projektavimo užduočių, siekiama lanksčiai pereiti nuo mokymo prie mokymosi, tai labai svarbu įgyvendinant projektinį technologinio ugdymo tipą. Užduotys parengtos taip, kad mokiniai gali mokytis atskirų darbo veiksmų ir pasirinkti, kuriuos smulkius, nesudėtingus arba sudėtingesnius gaminius daryti. Sudaromos sąlygos tyrinėti medžiagas, ieškoti informacijos įvairiuose šaltiniuose, ją kaupti, sisteminti , pritaikyti. Tekstai iliustruojami gausybe spalvotų nuotraukų, piešinių, schemų, lentelių. Tai turėtų skatinti geresnį medžiagos suvokimą, nes daugelį dalykų mokiniai supras iš iliustracijų.

Pateikta medžiaga puikiai integruota su kitais mokomaisiais dalykais: ekonomika, matematika, istorija, gamtos mokslais, daile, lietuvių kalba - tai labai šiuolaikiška ir aktualu siekiant ugdymo kokybės. Ši mokslų integracija padės sumažinti vaikų mokymosi krūvį, o technologijos bus jiems patrauklesnės.