Pirmą kartą šioje svetainėje? Užsiregistruokite


Slaptažodžio priminimas
Titulinis > Vadovėlių komplektai > Muzika > Muzikos labirintai 6

Muzikos labirintai 6

Muzikos labirintai 6

Autorius: Rasa Malikėnienė
Dalykas: Muzika
Klasė: 6 klasė

Vadovėlio komplektą sudaro:

Vadovėlis (turinys) su kompaktine plokštele

Skaityti vadovėlio ištrauką (spauskite čia.)

Mokytojo knyga su kompaktine plokštele

 

 

Muzikos vadovėlis „Muzikos labirintai" VI klasei parengtas pagal „Šok" serijos vadovėlių reikalavimus ir išlaiko šios serijos struktūrą. Vadovėlio mokomoji medžiaga sudaro galimybes mokiniams ir mokytojams realizuoti atnaujintose Bendrosiose programose numatytus tikslus ir uždavinius. Šis leidinys yra vadovėlio „Muzikos labirintai" V klasei tęsinys.

Vadovėlyje pateikiamos 23 pamokos, kurios suskirstytos į keturis skyrius. Visi skyriai turi pakartojimo/apibendrinimo atvartus. Vadovėlio medžiaga siejama su mokinių patirtimi bei aktualiais socialiniais ir kultūriniais poreikiais. Tekstas pradedamas nuo probleminių, mokinių smalsumą žadinančių klausimų. Aptardami vadovėlio iliustracijas ir pasitelkdami savo patirtį mokiniai susipažįsta su pamokos teorine medžiaga. Teksto pabaigoje pateikiami apibendrinimui skirti klausimai. Užduočių skiltyje „Pagalvokite ir padarykite" pateikiama siūloma aktyvi veikla - dainavimas, grojimas, kūryba, muzikos kūrinių klausymas ir aptarimas/vertinimas, užduočių iliustracijos. Informacijos skiltyje „Tai įdomu" mokiniams pateikiami papildomi įdomūs faktai, o skiltyje „Smalsučio puslapiai" galima rasti įvairių kūrybinių užduočių ar interneto svetainių adresų, kuriuose galima rasti papildomos informacijos. Skiltyje „Šią pamoką sužinojote" mokiniai ras pamokos informaciją apibendrinančius teiginius. Klasės, kurioms neprireiks papildomų laiko sąnaudų medžiagos įtvirtinimui ar pasiruošimui mokyklos renginiams, pateikiami papildomi dainų ir žaidimų pavyzdžiai. Žodynėlis padės mokiniams prisiminti muzikos terminų ar nežinomų žodžių paaiškinimus.

 

Pamokai pateikta medžiaga leidžia taikyti įvairius darbo metodus/modelius - atsižvelgti į mokyklose turimą techninę muzikos kabineto bazę, mokinių polinkius, skonį, turimą patirtį. Pamokose formuojamas mokinių įgūdis teorines žinias taikyti praktikoje. Mokiniai skatinami daryti išvadas, generuoti idėjas, teikti pasiūlymus. Plečiamas muzikinių terminų - kalbos žodynas. Vadovėlyje pateiktos užduotys sudaro galimybę diferencijuoti ir individualizuoti ugdymo turinį.

 

 

 

Informacija tik prisijungusiems vartotojams

Šiame puslapyje yra informacijos skirtos registruotiems svetainės naudotojams. Šią informaciją pamatysite užsiregistravę ir prisijungę. Užsiregistruoti galite čia, o prisijungti galite įvesdami savo el. pašto adresą ir slaptažodį puslapio viršuje.