Pirmą kartą šioje svetainėje? Užsiregistruokite


Slaptažodžio priminimas
Titulinis > Vadovėlių komplektai > Etika > Gijos 5

Gijos 5

Gijos 5

Autorius: Vaida Kuzmickaitė, Asta Meškauskienė, Jolanta Sereičikienė
Dalykas: Etika
Klasė: 5 klasė

Etikos mokymosi komplektas

V klasei

„Šviesa“, 2014

 

Mokymosi komplektą sudaro:

Etikos užrašai

Metodinės rekomendacijos mokytojui

 

 

Metodines rekomendacijas rasite čia.

Penktos klasės etikos mokymosi komplekto „Gijos“ turinį sudaro 4 asmens veiklos sritys (AŠ–ASMUO, AŠ–TU, AŠ–MES, AŠ–TAI, daugiausia dėmesio skiriant probleminio mokymosi metodui. Probleminis mokymasis – šiuolaikinė mokymosi strategija, suteikianti galimybę mokiniui aktyviai veikiant, remiantis jau turimomis žiniomis ir patirtimi, ieškant naujų žinių ir veiklos būdų atrasti ir spręsti etines problemas. Probleminio mokymosi sistemos centre esantis mokinys, arba mokinių grupė, analizuoja atvejį, realią situaciją, nustato faktus, kelia klausimus, įvardija etinę problemą, numato galimus jos sprendimo būdus ir jų poveikį konkrečiam veikėjui bei nusprendžia, kuris sprendimo būdas tinkamiausias. Penktokai naudodamiesi pateikta schema palaipsniui mokosi etinių problemų sprendimo etapų. Pirmose pamokose jie mokosi nustatyti faktus, kelti etinio pobūdžio klausimus. Vėliau mokiniai mokosi įvardyti etines problemas, numatyti galimus jų sprendimo būdus ir kt. Baigę V klasę mokiniai jau geba taikyti visus etinės problemos sprendimo etapus.

Mokytojo vaidmuo taikant probleminį mokymo metodą – sukurti tinkamą edukacinę aplinką, padėti mokiniams kryptingai formuluoti tikslus, konsultuoti pasirenkant informacijos šaltinius, koordinuoti mokymosi veiklą ir įsivertinimą. Šį mokytojo vaidmenį padeda įgyvendinti etikos mokymosi komplekto metodinės rekomendacijos. Planuojama naujus etikos mokymosi komplektus „Gijos“ parengti visoms progimnazijos klasėms (V–VIII).